Menu

9 Υπολείμματα Τροφών Που Πρέπει Να Τρώτε Και ΟΧΙ Να Ρίχνετε Στον Κάδο Απορριμμάτων!

0leftovers

Όταν ήμουν νέα, οι γονείς μου είχαν έναν τεράστιο κάδο κομποστοποίησης στην αυλή μας, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα πραγματικά την αξία του μέχρι που ήμουν σε μεγαλύτερη ηλικία.

Τώρα συνειδητοποιώ ότι η δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης των απορριμμάτων τροφίμων και άλλων αποβλήτων δεν είναι καλό μόνο για το περιβάλλον αλλά και για το πορτοφόλι μου.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών (USDA), «Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα απορρίμματα τροφίμων εκτιμώνται σε ποσοστό μεταξύ 30 και 40% της συνολικής προμήθειας τροφίμων».

Λοιπόν, πώς μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα; Μειώνοντας τα απορρίμματα τροφίμων σας ή ανακυκλώνοντας τα απόβλητα των τροφών για να φτιάξετε λίπασμα.

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να σταματήσετε να σπαταλάτε τα τρόφιμα είναι να μάθετε ποια από αυτά μπορείτε να φάτε ακόμα! Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να προετοιμάζετε τα υπολείμματα τροφίμων για να τα κάνετε βρώσιμα.

#1 Μπρόκολα: Κοτσάνια & Φύλλα

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να τρώνε μόνο τις φούντες από το μπρόκολο, αλλά μπορείτε να φάτε πραγματικά ολόκληρο το λαχανικό!

Προσθέστε τα φύλλα και τους μίσχους σε μια σάλτσα ή σούπα ή ψιλοκόψτε τα σε μια σαλάτα.

Το μπρόκολο είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά, φυλλικό οξύ και β-καροτένιο. Αυτό το λαχανικό είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες.

# 2 Φλούδες Μπανάνας

Η φλούδα της μπανάνας θεωρείται συχνά ως απλά ένα προστατευτικό στρώμα για το φρούτο εσωτερικά, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολλά περισσότερα από αυτό.

Μπορεί να μην είναι εξαιρετικά νόστιμες από μόνες τους, αλλά μπορούν να γίνουν εξαιρετικές εάν προστεθούν σε smoothies και τσάι.

# 3 Οι Κορυφές Από Τα Καρότα

Όταν αγοράζετε καρότα, απλά κόβετε τις κορυφές και τις ρίχνετε στα σκουπίδια.

Ωστόσο, οι κορυφές από τα καρότα έχουν ‘τόνους’ βιταμίνης Α, ακόμα περισσότερη από τα ίδια τα καρότα, και είναι εντελώς βρώσιμες και γευστικές.

Τις πλένετε και τις βάζετε σε μια σαλάτα κομμένες σε μικρά κομμάτια ή τις αλέθετε σε μια σάλτσα πέστο.

# 4 Φύλλα Από Παντζάρια

Τα παντζάρια είναι μια αρκετά αμφιλεγόμενη τροφή – είτε τα αγαπάς, είτε τα μισείς. Τα φύλλα τους, από την άλλη πλευρά, αρέσουν συνήθως σε οποιονδήποτε απολαμβάνει τα σκούρα, φυλλώδη πράσινα λαχανικά.

Το φύλλα των παντζαριών σωτάρονται υπέροχα και προσφέρουν τεράστιες ποσότητες βιταμίνης Α, βιταμίνης C, σιδήρου και ασβεστίου.

# 5 Φλούδα Καρπουζιού

Η φλούδα από το καρπούζι δεν αρέσει σχεδόν σε κανέναν. Είναι πικρή και άνοστη, έτσι που οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη νόστιμη ροζ σάρκα του φρούτου.

Ωστόσο, οι πιο πολλοί δεν γνωρίζουν ότι τα καρπούζια είναι στην πραγματικότητα εξ ολοκλήρου βρώσιμα. Μπορούν ακόμη και να βοηθήσουν με την αρτηριακή σας πίεση.

Αντί να αναγκάζετε τον εαυτό σας να τρώει ωμή τη φλούδα, μπορείτε εύκολα να τη φτιάξετε ένα νόστιμο γλυκό του κουταλιού.

# 6 Φλούδες Πορτοκαλιού

Οι φλούδες πορτοκαλιού είναι ένα πολύ υγιεινό σνακ.

Η λευκή σάρκα περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά και η φλούδα εξωτερικά έχει μια καλή ποσότητα φυτικών ινών.

Για να φάτε αυτό το πικρό κομμάτι του φρούτου, δοκιμάστε να ψιλοκόψετε τη φλούδα σε ψημένα γλυκά ή να την πασπαλίσετε με ζάχαρη.

# 7 Φλούδες Κρεμμυδιού

Σχεδόν όλοι πετάμε τα εξωτερικά στρώματα των κρεμμυδιών, αλλά μπορούν πραγματικά να ξαναχρησιμοποιηθούν!

Οι εξωτερικές φλούδες όχι μόνο έχουν υγιή αντιοξειδωτικά, αλλά είναι επίσης αρκετά νόστιμες.

Βάλτε τις σε μια κατσαρόλα και χρησιμοποιήστε τις για να φτιάξετε έναν γευστικό και πλούσιο ζωμό λαχανικών για σπιτικές σούπες και ψητά.

# 8 Φλούδα Αγγουριού

Οι περισσότεροι από εμάς ξεφλουδίζουμε τα αγγούρια, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε αυτό!

Η φλούδα του αγγουριού κάνει το φρέσκο αυτό λαχανικό πιο τραγανό και είναι απίστευτα πλούσια σε βιταμίνη Κ.

Συχνά, η φλούδα είναι επικαλυμμένη με μια κηρώδη ουσία, οπότε φροντίστε να πλύνετε καλά το αγγούρι πριν το φάτε.

# 9 Φύλλα Από Λάχανο

Συνήθως, πετάμε τα εξωτερικά φύλλα του λάχανου επειδή έχουν συχνά σημάδια, αλλά μπορούμε να τα χρησιμοποιήσετε με νόστιμους τρόπους.

Το λάχανο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, Β και C, οπότε θα πρέπει να επωφεληθείτε πλήρως από τα φύλλα του!

Κόψτε αυτά τα σημαδεμένα φύλλα σε λεπτά κομμάτια και βάλτε τα σε μια σούπα.

 

loading...

Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: 

 

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Hide Buttons