Menu

8 θεραπείες για την φυσική πρόληψη του σχηματισμού χολολίθων στο σώμα

1505232062518922

Οι χολόλιθοι είναι μάζες υλικών που μπορούν να μπλοκάρουν τον χοληφόρο πόρο και να προκαλέσουν πόνο. Στην πραγματικότητα, το WebMD επισημαίνει ότι δεν είναι πραγματικά πέτρες αλλά αποτελούνται από χοληστερόλη ή χολερυθρίνη.

Δυστυχώς, από τη στιγμή που σχηματίζονται, η κλινική Mayo δηλώνει ότι δεν…
Οι χολόλιθοι είναι μάζες υλικών που μπορούν να μπλοκάρουν τον χοληφόρο πόρο και να προκαλέσουν πόνο. Στην πραγματικότητα, το WebMD επισημαίνει ότι δεν είναι πραγματικά πέτρες αλλά αποτελούνται από χοληστερόλη ή χολερυθρίνη.

Δυστυχώς, από τη στιγμή που σχηματίζονται, η κλινική Mayo δηλώνει ότι δεν υπάρχει πραγματικά θεραπεία για την αφαίρεση τους. Ωστόσο, θα μπορούσατε να αποτρέψετε την διαμόρφωσή τους ακολουθώντας αυτά τα 8 απλά βήματα.

1. Υγιές βάρος.

Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι πρώτο στη λίστα. Η κλινική Mayo αναφέρει ότι το υπερβολικό βάρος αυξάνει τους κινδύνους για το σχηματισμό χολόλιθων.

2. Καταστροφικές δίαιτες.

Προκειμένου να διατηρηθεί το υγιές βάρος, οι καταστροφικές δίαιτες ή οι δίαιτες χαμηλών θερμίδων με λιγότερες από 800 θερμίδες ημερησίως θα πρέπει να αποφεύγονται. Το WebMD επισημαίνει ότι αυτές οι συνθήκες ωθούν το σώμα να δημιουργήσει χολόλιθους.

3. Μην τρώτε γρήγορα ή πηδάτε γεύματα.

Η κλινική Mayo αναφέρει  οτι πρέπει να τρώτε τα γεύματά σας σε τακτά χρονικά διαστήματα καθώς η παράλειψη γευμάτων ή το να τρώτε λαίμαργα αυξάνει τους κινδύνους σχηματισμού χολόλιθων.

4. Ίνες.

Η κατανάλωση άφθονων ωμών φρούτων και λαχανικών, δημητριακών ολικής αλέσεως, πίτουρου, μαγειρεμένων ξηρών κόκκων ή οποιασδήποτε πηγής ινών μπορεί να βοηθήσει στη απομάκρυνση σχηματισμού χολόλιθων  σύμφωνα με το WebMD.

Προκειμένου να διατηρηθεί το υγιές βάρος, οι καταστροφικές δίαιτες ή οι δίαιτες χαμηλών θερμίδων με λιγότερες από 800 θερμίδες ημερησίως θα πρέπει να αποφεύγονται

5. Λεκιθίνη.

Η λήψη επίσης 500 mg έως 1.000 mg λεκιθίνης ανά ημέρα, είτε μέσω της διατροφής σας είτε μέσω συμπληρωμάτων, συνιστάται επίσης. Η σόγια, το πλιγούρι βρώμης, τα αυγά, η σοκολάτα και τα φιστίκια είναι εξαιρετικές πηγές λεκιθίνης.

6. Άσκηση.

Η Healthline συνιστά την τακτική άσκηση προκειμένου να αποτραπεί ο σχηματισμός χολόλιθων.

7. Ελαιόλαδο.

Το WebMD συνιστά να παίρνετε καθημερινά δύο κουταλιές ελαιόλαδου. Το ελαιόλαδο μειώνει τη χοληστερόλη και αυτό μπορεί να συμβάλει στη μείωση της παραγωγής της χοληστερόλης.

8. Αντικατάσταση ορμονών.

Οι γυναίκες που λαμβάνουν υπερβολικά οιστρογόνα ή χρησιμοποιούν χάπια ελέγχου των γεννήσεων αντισύλληψης , διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο σχηματισμού χολόλιθων. Εάν η οικογένεια σας έχει χολολίθους, ίσως θελήσετε να εξετάσετε άλλες επιλογές από τα χάπια αντισύλληψης.

Μέσα από τις υγιεινές επιλογές διατροφής και του υγιούς βάρους, μπορεί να αποφύγετε να αντιμετωπίσετε τον πόνο και την ταλαιπωρία των χολόλιθων.

Πηγη: daddy-cool.gr

loading...

magazine.gr

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Hide Buttons