Menu

10 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου όταν σταματήσεις να τρως κρέας

Screenshot_3

 

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να βγάλουν εντελώς το κρέας από τη διατροφή τους, επειδή θεωρούν ότι μακροπρόθεσμα βλάπτει την υγεία τους.

Αυτή η επιλογή τους γίνεται θέμα συζήτησης πάρα πολλές φορές με απόψεις υπέρ ή κατά των χορτοφάγων.

Εμείς θα σας παρουσιάσουμε, από την πλευρά των επιστημόνων, τα πλεονεκτήματα που θα έχετε αν επιλέξετε να εγκαταλείψετε το κρέας και να γίνετε χορτοφάγοι. Ωστόσο, θα υπάρξουν και 1-2 αρνητικές συνέπειες στο σώμα σας, για τις οποίες θα βρείτε εύκολα τη λύση. Κι όλα αυτά στη λίστα που ακολουθεί παρακάτω.

  1. Θα χάσετε λίγο βάρος.

Οι άνθρωποι που εγκαταλείπουν το κρέας μπορούν να χάσουν περίπου 10 κιλά. Εκτός αυτού, δεν χρειάζεται να μετράνε τις θερμίδες και να αυξάνουν το πρόγραμμα προπόνησής τους. Η διατροφή σας με τα λαχανικά θα αντιμετωπίσει τα πάντα τέλεια.

  1. Ο αριθμός των προστατευτικών βακτηρίων στο έντερο σας θα αυξηθεί.

 

Η φυσική χλωρίδα των ανθρώπων που τρώνε κρέας διαφέρει από εκείνη των χορτοφάγων. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε μόνο τα φυτικά προϊόντα έχουν περισσότερα προστατευτικά βακτήρια. Χρειάζεται όμως,  χρόνος για να αναδιοργανωθεί και να βελτιωθεί η χλωρίδα του εντέρου. Τον πρώτο καιρό, ενδέχεται να εμφανίσετε φούσκωμα και υπερβολικό μετεωρισμό επειδή το έντερο και το πάγκρεας σας προσαρμόζονται σε μια φυτική διατροφή και αισθάνονται έλλειψη ενζύμων.

  1. Το δέρμα σας θα φαίνεται πιο υγιές.

 

Πολλοί χορτοφάγοι παρατηρούν ότι το δέρμα τους βελτιώνεται: τα σπυράκια και η ακμή εξαφανίζονται. Οι επιστήμονες λένε ότι αν αντικαταστήσετε το κρέας με φρούτα και λαχανικά, όλες οι τοξίνες θα αποβληθούν. Μια τέτοια αποτοξίνωση επηρεάζει το δέρμα σας με ευεργετικό τρόπο.

  1. Θα γίνετε πιο ενεργητικοί.

 

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που οι άνθρωποι παρατηρούν αφού σταματήσουν  να τρώνε κρέας είναι ότι αισθάνονται λιγότερο κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. «Ήμουν εντελώς εξαντλημένος τα βράδια, ακόμα κι αν ήμουν στο γραφείο για μια ολόκληρη μέρα. Τώρα χρειάζομαι μια πολύωρη προπόνηση για να αισθανθώ κουρασμένος», λένε οι χορτοφάγοι. Δεν είναι έκπληξη, γιατί μια τέτοια δίαιτα σας βοηθά όχι μόνο να ξεφορτωθείτε το βάρος και να ξεπλύνετε τις τοξίνες αλλά και να αισθανθείτε σίγουρα πιο ανάλαφροι.

  1. Ο κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων θα μειωθεί.

 

Η σχέση μεταξύ του κόκκινου κρέατος και των καρδιαγγειακών παθήσεων βρέθηκε εδώ και πολύ καιρό. Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η καρνιτίνη στο κόκκινο κρέας προκαλεί χημικές αντιδράσεις που επηρεάζουν αρνητικά την καρδιά μας. Είναι επίσης ενδιαφέρον ότι οι χορτοφάγοι έχουν χαμηλότερο κίνδυνο υπέρτασης, διαβήτη και καρκίνου του παχέος εντέρου και του στομάχου.

  1. Το επίπεδο της χοληστερόλης σας θα μειωθεί κατά ένα τρίτο.

 

Όταν δεν τρώτε κρέας, το επίπεδο χοληστερόλης στο αίμα σας πέφτει. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα μπορεί να συγκριθεί με αυτό μετά τη λήψη φαρμάκου για τη  χοληστερίνη. Αλλά, σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχουν παρενέργειες, θα γίνετε απλά πιο υγιείς. Στα άτομα με αθηροσκλήρωση συνίσταται ιδιαίτερα να δοκιμάσουν μια χορτοφαγική δίαιτα.

4. Τα “καλά” γονίδια σας θα λειτουργήσουν καλύτερα.

 

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι περιβαλλοντικές συνθήκες επηρεάζουν τη δουλειά των γονιδίων μας. Υπάρχουν “καλά” και “κακά” γονίδια. Εάν ο τρόπος ζωής σας είναι ανθυγιεινός, τα “κακά” γονίδιά σας αρχίζουν να εργάζονται γρηγορότερα, προκαλώντας την ανάπτυξη χρόνιων παθήσεων και παχυσαρκίας. Εάν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, η εργασία των γονιδίων αλλάζει. Πρόκειται για μια μετάβαση από την κατανάλωση κρέατος σε μια δίαιτα λαχανικών που αλλάζει τα “καλά” γονίδια, βοηθά επίσης στην άθληση του σώματός μας.

3. Μπορεί να εμφανιστούν διατροφικές ανεπάρκειες.

 

Αν σταματήσετε να τρώτε κρέας, οι ανεπάρκειες ιωδίου, σιδήρου, βιταμίνης D και Β12 μπορούν να εμφανιστούν. Αλλά οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι εάν η διατροφή σας περιέχει επαρκή ποσότητα οσπρίων (φασόλια, φακές), ξηροί καρποί, φρούτα, σκούρα πράσινα λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και σιτηρά, η ανεπάρκεια θα αποκατασταθεί. Επιπλέον, οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπίσουν τις διατροφικές ανεπάρκειες.

2. Μπορεί να χάσετε την αίσθηση της γεύσης.

 

Ο ψευδάργυρος είναι το στοιχείο που είναι υπεύθυνο για την αίσθηση της γεύσης. Υπάρχει μεγάλη ποσότητα ψευδαργύρου στα στρείδια και στο κόκκινο κρέας, αλλά οι χορτοφάγοι πρέπει να βρουν μια άλλη πηγή αυτού του στοιχείου. Τα φασόλια, τα καρύδια, τα προϊόντα ολικής αλέσεως και τα γαλακτοκομικά περιέχουν την απαραίτητη ποσότητα ψευδαργύρου. Κατά μέσο όρο, οι χορτοφάγοι χρειάζονται έως και 50% περισσότερο ψευδάργυρο με τα τρόφιμά τους ανά ημέρα.

1. Οι μύες μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να αναρρώσουν.

 

Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την ενίσχυση και την ανάκαμψη του μυϊκού συστήματος  μετά από μια προπόνηση. Τόσο οι ζωικές όσο και οι φυτικές πρωτεΐνες φροντίζουν τους μύες σας. Σημειώστε όμως, ότι η φυτική πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αρχίσει να “δουλεύει”. Οι διατροφολόγοι συνιστούν στους χορτοφάγους αθλητές να καταναλώνουν πρωτεΐνη αμέσως μετά την προπόνηση, επειδή απορροφάται πιο εύκολα και γρήγορα εκείνη τη στιγμή.

loading...

fumara.gr

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Hide Buttons