Menu

Πώς να λύσετε όλα τα προβλήματα του ύπνου σας σύμφωνα με την επιστήμη

Χωρίς τίτλο

Σύμφωνα με το tilestwra.com, φαίνεται ότι στις μέρες μας γίνεται όλο και πιο δύσκολο να κάνουμε έναν καλό ύπνο, αφού τα αμέτρητα καθημερινά προβλήματα, μας κάνουν να μη μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια.

Υποθέτουμε ότι θα έχουμε επτά έως εννέα ώρες ύπνου, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν πιάνουν αυτόν τον στόχο κάθε βράδυ.

Ο ύπνος μπορεί να προσφέρει απίστευτα οφέλη για την υγεία, όπως η βοήθεια στην απώλεια βάρους, η βελτίωση της μνήμη μας, ακόμα και στο να νιώσουμε πιο ευτυχισμένοι.

Έτσι, αν πέφτετε στο κρεβάτι με κάποιο από τα παρακάτω εννέα κοινά προβλήματα ύπνου, δείτε τι λέει η επιστήμη ότι πρέπει να κάνετε.

Η στρατηγική τοποθέτηση μαξιλαριών, είναι ένας καλός τρόπος για να απαλλαγείτε από κάθε είδους πόνο. Εάν ξυπνήσετε με πόνο στον ώμο, δοκιμάστε να αγκαλιάσετε το μαξιλάρι όταν πάτε για ύπνο.


Ο ύπνος μπρούμυτα ίσως δεν είναι η καλύτερη θέση εάν έχετε πόνο στην πλάτη, αν και ένα μαξιλάρι κάτω από τα πόδια μπορεί να σας βοηθήσει. Αν κοιμάστε στο πλάι, δοκιμάστε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια σας, για να ανακουφιστείτε από την ενόχληση.

Αν το μαξιλάρι σας δεν κρατά το σχήμα του, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε ένα νέο.


Μπορεί να είναι δύσκολο να αποχωριστείτε το κινητό σας πριν τον ύπνο, αλλά πρέπει. Το μπλε φως του, μπορεί να προκαλέσει χάος στον κύκλο ύπνου REM.


Το σώμα σας θα πρέπει να είναι πιο δροσερό όταν κοιμάστε, για να έχετε καλύτερη ξεκούραση.


Οι επιστήμονες συνιστούν να ξυπνάμε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Βάλτε το ξυπνητήρι να χτυπά την ίδια ώρα, επτά μέρες την εβδομάδα.


Πολλοί άνθρωποι πάσχουν από παλινδρόμηση οξέως. Η φαρμακευτική αγωγή και ο ύπνος από την αριστερή πλευρά σε ψηλότερη θέση, μπορούν να σας βοηθήσουν.


Εάν είτε εσείς, είτε ο σύντροφός σας είστε θορυβώδεις, υπάρχουν παρεμβάσεις που μπορείτε να προσπαθήσετε για να αποφύγετε το ροχαλητό. Εάν είστε εσείς αυτός που ροχαλίζει, ξεκινήστε αποφεύγοντας τον ύπνο ανάσκελα.

loading...


Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι για το τι προκαλεί κράμπες στα πόδια κατά τη διάρκεια της νύχτας, αλλά πιθανότατα σχετίζεται με κόπωση των μυών και βλάβη των νεύρων. Το τέντωμα και το μασάζ, μπορούν να σας βοηθήσουν.

stroumfaki.gr

Σχόλια

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Hide Buttons